رمان های زیبا و متنوع

من در این وبلاگ در تلاشم که رمان های زیبا ومتنوع بنویسم امیدوارم خوشتان بیاید.

رمان های زیبا و متنوع

من در این وبلاگ در تلاشم که رمان های زیبا ومتنوع بنویسم امیدوارم خوشتان بیاید.

سلام.به وبلاگ من خوش امدید . دراینجا رمان نوشته میشود.طفا اگر خوشتان امد از رمان های من از طریق ادرس دوستان و خویشاوندان خود را دعوت کنید.امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

منتظر نظراتتون هستم . قسمت بعد درباره ی ادنیاست وقی میفهمه از یه سرزمینه دیگه است و ماجرایش با عشقش که به استاد مغرورش است

  • ۹۶/۰۳/۱۱
  • محمد جواد اسدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی